Công việc Full time

Khách sạn Caravelle tuyển dụng

19/04/2021

Khách sạn Caravelle là khách sạn đạt tiêu chuẩn quốc tế 5 sao hàng đầu tọa lạc ngay tại trung tâm kinh doanh, mua sắm, thương mại, giải trí sầm uất của thành phố Hồ Chí Minh và chỉ cách Sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất khoảng 8 km đường bộ.
Khách sạn Caravelle được khai trương vào mùa Giáng Sinh năm 1959 và đã trở thành nơi tổ chức các buổi họp mặt, gặp gỡ thân mật, tiệc dạ vũ sang trọng hàng đầu tại thành phố Hồ Chí Minh. Kể từ đó, khách sạn là nơi thường xuyên chào đón các chức sắc quan trọng, giới chính trị gia và các nhân vật có danh tiếng. Chúng tôi đã được vinh dự đón tiếp rất nhiều vị khách nổi tiếng đến từ khắp nơi trên thế giới như Cựu Tổng Thống Mỹ - Bill Clinton, Công chúa nước Anh Anne, những ngôi sao màn bạc nổi tiếng…

I. VỊ TRÍ CẦN TUYỂN:

STT

Vị trí tuyển dụng

Số lượng

Thời gian

Thu nhập

Nơi làm việc

1

Nhân Viên Lễ Tân Nhà Hàng (Hostess)

1


4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

2

Nhân Viên Phục Vụ (Waitress/ Waiter)

5

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

3

Nhân Viên Pha Chế (Bartender)

2

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

4

Bếp Trưởng Bếp Tiệc (Banquet Chef)

1

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

5

Bếp Phó Bếp Butcher (Sous Chef/ Butcher)

1

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

6

Ca Trưởng Bếp (Chef de Partie)

1

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

7

Nhân Viên Phụ Bếp (Cook Helper)

3

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

8

Nhân viên phục vụ hành lý (Bellman)

2

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

9

Nhân viên Hỗ trợ Thông tin khách hàng (Concierge)

1

4/ 2021

Thỏa thuận

KS Caravelle Saigon

II. TÓM TẮT MÔ TẢ CÔNG VIỆC

STT

Vị trí tuyển dụng

Tóm tắt công việc

1

Nhân Viên Lễ Tân Nhà Hàng (Hostess)

- Welcome Guests
- Support Service Team when needed
 - Be in charge of restaurant bookings and manage our Guests data base
- Engage with Guests to ensure they are having a great experience

2

Nhân Viên Phục Vụ (Waitress/ Waiter)

- Order taking
- Guest service
- Good listening and presentation skills
- Ensure restaurants are always in the highest level of hygiene

3

Nhân Viên Pha Chế (Bartender)

- Create, follow recipes to ensure consistency
- Control stock, inventory and make orders on Purchasing system
- Control and keep fridges, bar counters in the highest level of hygiene
- Recommend innovative, creative cocktails, garnishing and glassware

4

Bếp Trưởng Bếp Tiệc (Banquet Chef)

-    Ensures all set kitchen standards for Banquet Kitchen Section are complied
-   Organizes and sets up the assigned section of the Kitchen as effectively as possible
-   Regularly checks stocks taken from the Hotel’s General Food Store, Receiving Section and the Banquet Kitchen Section’s store as per the approved purchase orders and store requisitions 
-   Plans or participates in planning menus and utilization of food surpluses and leftovers.
-  Ensures that all dishes prepared in Banquet Kitchen Section are as per the set recipes, consistent in terms of quality, presentation, and food hygiene

5

Ca Trưởng Bếp (Chef de Partie)

- Ensures all set kitchen standards for Kitchen Section are complied
- Organizes and sets up the assigned section of the Kitchen as effectively as possible to increase the speed and maximize productivity
- Regularly checks stocks taken from the Hotel’s General Food Store, Receiving Section and the Kitchen Section’s store as per the approved purchase orders and store requisitions raised on Market -Control (MC) System, making sure the deliveries/ingredients are as per Kitchen’s set standards
- Plans or participates in planning menus and utilization of food surpluses and leftovers, taking into account probable number of guests, market conditions, popularity of various dishes and frequency of menu
- Ensures that all dishes prepared in Kitchen Section are as per the set recipes, consistent in terms of quality, presentation, and food hygiene

6

Nhân Viên Phụ Bếp (Cook Helper)

- Complies with the Department’s Standards Operating Procedures
-  Works closely with other employees in a supportive and flexible manner.
-  Organizes and sets up the assigned section of the Kitchen as effectively as possible.
-  Labels food containers properly to maintain food safety and hygiene standards
-  Assist Sous Chef in ensuring that all kitchen standards in the designated kitchen section are complied

7

Nhân Viên Phụ Bếp (Cook Helper)

-  Complies with the Department’s Standards Operating Procedures
-   Works closely with other employees in a supportive and flexible manner.
-  Stores food in designated area
-  Assist in preparing the necessary ingredients and food

8

Nhân viên phục vụ hành lý (Bellman)

- Daily operation following hotel standards.
- Luggage assistances with courteous and efficient manner
- Good interactions with internal & external guests.
- Basic skills at solving problem or handle guest enquiries.
- High responsible & reliable mind set in daily tasks assigned.

9

Nhân viên Hỗ trợ Thông tin khách hang (Concierge)

- Furnish clients with above-and-beyond service to ensure a memorable and genuine experience
- High level of product knowledges & information required.
- Ability in assigning daily transportation for driver team. 
- Establishes and maintains good customer relationship, professional and welcoming image, exceptional guest service at all times.
- Manage daily tasks assigned with high level of responsibility & reliability.  

III. YÊU CẦU CÔNG VIỆC CHUNG

  • Trình độ học vấn: Tùy vị trí công việc

  • Ngoại ngữ: Giao tiếp 

  • Các kỹ năng cần:

  • Ưu tiên: ứng viên có chuyên môn

  • Các yêu cầu khác

IV. CÁC QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG:

Chế độ được hưởng: cạnh tranh

Các quyền lợi khác:

  • Cơ hội phát triển nghề nghiệp qua các chương trình đào tạo

  • Lương cạnh tranh

  • Chế độ điều chỉnh lương hàng năm

  • Chế độ thưởng ngày lễ

  • Cam kết thưởng cuối năm

  • Chính sách ngày nghỉ hấp dẫn: 1,5 ngày nghỉ hàng tuần và 15 ngày phép áp dụng cho nhân viên tân tuyển

  • Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe, bao gồm điều trị nội/ngoại trú và chữa răng

  • Hai suất ăn/ ngày

  • Đồng phục kèm theo dịch vụ giặt ủi

  • Chương trình nghỉ mát hàng năm

V. THỜI HẠN TUYỂN DỤNG VÀ PHƯƠNG THỨC NỘP HỒ SƠ:

Hoặc các hình thức tiếp nhận hồ sơ khác: nộp hồ sơ trực tiếp tại cổng bảo vệ hoặc gửi về địa chỉ email khách sạn.

Thông tin liên hệ: recruitment@caravellehotel.com

TIN LIÊN QUAN