Ngày hội việc làm

Ngày hội việc làm - Các vị trí tuyển dụng tại Apollo

25/06/2022
Trung tâm Anh ngữ Apollo được thành lập từ năm 1995 với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam thành công dân toàn cầu để thúc đẩy sự thịnh vượng và giúp họ thay đổi thế giới theo hướng tích cực hơn. Với Apollo, phần thưởng lớn nhất là được nhìn thấy cuộc sống của mọi người tốt đẹp hơn nhờ sự nỗ lực và nhiệt huyết của đội ngũ giáo viên tài năng tại Apollo. Apollo hi vọng có thể giúp nhiều học viên hơn nữa và sẽ luôn là “Nơi những giá trị tốt nhất trở nên tốt hơn”
Apollo hân hạnh nhận được giải thưởng uy tín bậc nhất về giáo dục tại Anh Quốc, được tổ chức thường niên nhằm vinh danh các doanh nghiệp có đóng góp giáo dục nổi bật trên toàn thế giới. Với giải thưởng này, Apollo English tự hào khẳng định sự phát triển theo xu hướng quốc tế với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành những Công dân toàn cầu tương lai.
Tham gia Ngày hội việc làm - UEF job fair 2022, Trung tâm Anh ngữ Apollo tuyển dụng các vị trí sau: 

Nhân viên tư vấn

Mô tả công việc
1. Tư vấn các khóa học tiếng Anh và tuyển sinh
Giới thiệu về Apollo English, tìm hiểu nhu cầu của khách hàng, tư vấn khóa học phù hợp
Tìm kiếm khách hàng mới
Sắp xếp các bài kiểm tra xếp lớp và tư vấn khóa học phù hợp
Đăng ký lớp học cho học viên và làm thủ tục các khoản thanh toán khóa học
Bàn giao tiền mặt và hóa đơn, chứng từ thanh toán cho thủ quỹ/phòng kế toán
Sắp xếp lớp cho học viên
Chịu trách nhiệm về doanh số bán hàng của bản thân và đội nhóm
2. Phụ trách các hoạt động chăm sóc khách hàng
Xử lý yêu cầu, phản hồi của khách hàng 
Cập nhật danh sách chờ và theo dõi danh sách đặt trước
3. Các công việc hành chính khác và theo yêu cầu của Giám đốc Trung tâm

Yêu cầu công việc
- Có kinh nghiệm liên quan đến tư vấn, chăm sóc khách hàng là lợi thế.
- Có khả năng giao tiếp và tư vấn khách hàng qua điện thoại và trực tiếp.
- Nam hoặc nữ tuổi từ 21 – 30 tuổi.
- Có khả năng làm việc độc lập và đội nhóm.
- Có thể làm theo ca, cuối tuần và chịu được áp lực.
- Có thể giao tiếp bằng Tiếng Anh.

Nhân viên chăm sóc khách hàng

Mô tả công việc
- Efficient & high-quality implementation of customer care at the center. CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
- Reporting
At all times CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high-quality operations.
- Communication
Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the center including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
- Continuous Improvement
Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre Operations in line with the strategic goals of their center (s) and the organization.
- Other duties assigned by the Centre Manager

Yêu cầu công việc
- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree
- Be proactive, interpersonal, and detail-oriented.
- Communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skills.
- Computer literacy

Nhân viên phòng đào tạo

Mô tả công việc
- Synthesize the detailed schedule to make a general schedule
- Allocate teaching hours in order of priority as follows:
a – Full-time teaching staff.
b - Part-time teaching staff
- Arrange teachers for classes and activities when requested
- Record/update all daily changes of classes/teacher’s situation and update Educational - Consultants with solutions
- Prepare teacher’s monthly timesheet and other reports as required
- Maintain a profile of all teaching staff specifically understanding teaching capabilities.
- Create and update the classroom schedule
- Perform other duties as assigned

Yêu cầu công việc
- Vietnamese national
- Holder of Bachelor’s degree
- Proactive, result-driven, organized and detail-oriented
- Ability to work independently as well as in a team environment
- Communication skills, both in English and Vietnamese
- Job Location

Nhân viên Marketing

Mô tả công việc
- Plan and manage Marketing projects from coordinating for implementation, controlling delivery of tasks, to project budget managing and analyzing the results and the effectiveness of the projects
- Proactively monitor the assigned Center’s performance in terms of Sales, inquiries, and presentation of the Center (brand quality is met at the highest)
- Manage key partners to assure smooth implementation of partnerships and a good relationship
- Support in analyzing competitors and frequently update the competitive landscape in order to help Apollo keep up a stable and good speed against competitors.
- Assist in looking out for development and growth opportunities of Apollo in all aspects: increase brand exposure/awareness, increase database, etc…
- Perform other duties designated by the Line Manager.

Yêu cầu công việc
- Vietnamese national
- Holder of Bachelor’s degree
- Knowledgeable of marketing skills
- Communication skills, both in English and Vietnamese
- Be proactive and initiative
- Problem-solving and analytical skills
- Business-oriented, result-driven, flexible with the passion to learn

 
TIN LIÊN QUAN